10 September 2012

Upin Ipin Yahudi





10 comments:

Adal said...

babi punya melayu

Pais Mais said...

wowww aidilfitrii.. dance..

Crack said...

berenti tengok gusti dulu sebelum nak cakap pasal upin ipin

norinaomar said...

dahsyat eh pemikiran orang yang reka fitnah ni..kreatif betul

Prince of Noob said...

kadang2 orang tu nak troll je tapi kadang2 jadi melampau pulak sampai main nama rasul nama tuhan...

btw awek kpop raya dafaq tu mmg epik hahaha

nazha anua said...

=__=

semua benda nak diyahudikan memang celaka betul la..

peminat konspirasifags memang macam ni..paranoya

muhamad hafis bin mahmud said...

Typical malay yg xabis2 nk meyahudikn smua bnde.. Smpai trlupa bahasa inggeris.. Tanye bdak drjah 2 pun tau upin tu ade x dlam bahasa inggeris.. Nak putar pun, biarlah lOgik skit oiiiii

Anonymous said...

korang x abih2 nk kata citer melayu itu & ini dari yahudi la. yg ckp ttg perkara itulah yahudi..
x abis2 nk judge tanpa usul periksa.

baik2 bertaubatlah dulu... jgn main ckp je citer2 melayu mcm tu.

1 lagi citer lama paling besh berbanding citer zaman skg entah apa2 citer entah...

baik research citer2 lama baru bikin citer baru..

clown baik said...

apa lancau... kat situ dah silap da.. ni adalah petikan dari laman web lain.. bukan rekaan dari pihak kami. nak ceramah pun cuba pakai akai skit. sakai la lu...

Anonymous said...

aku x tau aku bangsa apa.....aku rilek je - taufaking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...