7 September 2012

Hikayat Bangang Melantun


Bagi saya tujuan utama PERKASA ialah menghuru harakan majlis orang. Saya rasa la...

6 comments:

Prince of Noob said...

perkasa tu sebuah badan berkanun atau pengawas yang bertugas memantau orang ada tauliah atau tidak untuk bagi tazkirah di masjid2 dan surau2... hukuman jika tiada tauliah adalah rejam 100x dengan selipar jepun...

up la lagi blog ni... blog ni ada potensi tapi kurang promosi je

Pais Mais said...

itu lah.. dorng asyik buat kaco je.. hal sendiri x nak pikir..

haha.. kami akan meng'up'kan blog ni dari semasa ke semasa..

nazha anua said...

entahnya..up la lagi..lawak lagi best dari ayam dan babi aku tengok..

Pais Mais said...

up2 nnt kene hantor lokap kami pasal hina menghina ni.. kah3!!

Orang Akaun said...

ana mohon jangan kutuk perkasa kerana perkasa adalah perkasa yang paling perkasa sekali dalam dunia.

Pais Mais said...

perkasa mcm citer otromen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...