22 April 2013

Gwiyomi, gayaoming, kiyomi, giyomi. Butuh!

Video ini tidak ada langsung erti kata untuk parodi, memang dibuat untuk famous. Biar dikeji dan dimaki, asalkan hajat hati si pembuat itu berjaya dilaksanakan. Go taufaking kalau tak suka.... bluerkkkk....!!!!


Credit for: Jo elastik surgery

7 comments:

Orang Akaun said...

I just got eye cancer!

1 - video kualiti 2/10
2 - drum bunyi cam gampang
3 - tak pasti belakang tuh penyidai ka almari halimunan ka..

Anonymous said...

meleis macam tu lah apa2 sikit semua nak tiru..tak identiti langsung!

Karma Harries said...

Dua2 pegi mati....

Taufik said...

tahi hidung aku lagi lawak la kah kah kah

ADAM Skinhead said...

ko babi celaka la taufak. mak kau anak luar nikah bagi gampang macam kau makan taik idung

Ayob Changkat said...

sekurangnya berani jugak dia buat dari ko tu TAUFAKING. ko ngan taik hidung ko sama je. Useless! Macai!

Anonymous said...

dari ngko tu adam paler botak mcm pukimak sial hrmjadah jer mak kongkek ngan babi dpt anak cm ngko tu rambut pon xde smp tua nk mampos....bulu pelir pon botak abeh..skinhead abah kau!kuaarrgghhh tuuihhh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...