11 October 2012

Hikayat Anjakan Paradigma Terkesima



Seringkali kita melihat rakan perempuan kita yang dahulunya comot di sekolah, tetapi bila dah habis sekolah, mereka menjadi hot gila babeng. Timbul rasa kesal di hati akibat tidak meng'ushar atau menolak cinta mereka dahulu. Apa nak buat, ushar gambar kat Facebook je la.

6 comments:

Anonymous said...

Hahaha betul lah benda cenggini wakakaka! Mula2 cam gampang je muka lama2 anjakkan paradigma sungguh muahahaha xD

Orang Akaun said...

bila tang yang jadi hudoh, bersyukur gila tak kapel..hahahahah

nazha anua said...

wah panas gila babing

Prince of Noob said...

ini true story. ada budak sekolah aku dulu muka tak cantik selebet mmg tak de sapa pun pandang. la ni lepas 15 tahun tgk kat facebook gila babi hot, nyesal tak ngurat dulu hahahha

Pais Mais said...

ada tu yang jadi putih melepak.. ntah pkai produk apa ntah jadi gitu..kah3

Anonymous said...

butuh aku dulu sampai skang sama je - Taufaking

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...