29 July 2012

Hikayat Sakit Mata Dapat 5 Hari MC Versi Kartun



Blog Sarkas dah pandai main video plak dah.

15 July 2012

Hikayat Time Tengah Study Kat Universiti


 Di Sarkaskan Oleh Pais

Hikayat Facebook

Disarkaskan Oleh Khryhamyd




Pada hakikatnya mereka ingin merasa mereka adalah yang terbaik. Si empunya gambar pun senyap je sebenarnya.Yang buat hak teghok adalah orang-orang di sekelilingnya dan Tahukah anda bahawa orang Thailand mempunyai wajah yang comel dan chantek dari dafaq tempatan!!! yeah!! Auta dari aku.

Hikayat Filem SAW Malaysia yang pertama


13 July 2012

Justin Bieber Datang Malaysia??

Disarkaskan Oleh KhryHamyd


Kecoh pasal Justin Bibir dan Selena Gomos datang Malaysia pada hari ini. Tapi apa faedah dan kepentingannya? Jadi aku post mende ni walaupun aku sendiri tak paham apa kejadahnya semua ini. #LOLz
Cuma aku nak bagi tau diorang ada datang je la kot. Mybe diorang salah orang. 

12 July 2012

Malay Power

Disarkaskan oleh KHRYHMYD


Haip! haip! inilah dia lambang kepahlawan melayu. Malay Power!! haha

Kisah Emas 2 Juta

Disarkaskan oleh KHRYHMYD


Chong Wei Fokus Emas Olimpik, Bukannya Ganjaran Jonkong Emas Bernilai 2 Juta



“Insentif itu akan datang dengan sendiri sekiranya kita berjaya mencipta pelbagai kejayaan di peringkat antarabangsa dan ia boleh dijadikan sebagai perangsang kepada atlet kita untuk memberikan persembahan terbaik.
“Namun bagi saya, persediaan ke Olimpik lebih penting daripada habuan yang diterima atlet itu sendiri,” katanya ketika ditemui pemberita selepas majlis pengumuman skim hadiah kemenangan Olimpik ‘emas untuk emas’ oleh Presiden Kelab Raket Kuala Lumpur (KLRC) Datuk Andrew Kam di sini hari ini.


Tapi bila dah dapat jongkong emas. sebat jugak la kan. haha.

8 July 2012

Kegagalan

Aku suka buat andaian negatif.....


Aku pemalas nak crop gambar. yeah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...