31 December 2011

Azam Barua 2012

Tahun baru 2012!!!!
Yeah! apa ada dengan 2012??

ada yang menarik???

eh!!! 


Bila tiba detiknya pukul 12 malam keliwon



......

Sama je takda pa yang berubah pun

29 December 2011

Ong Bak Windu Da Comics

Disarkas Oleh Khry Hmyd




23 December 2011

Anak Muda Kita Semakin Berani Dan Gagah

Aku dah malas nak melukis sesuatu yang cibai menggunakan menatang jadah mouse ni. Boleh kreng tangan. Aku ni memang ketinggalan zaman la. Sekarang ni sudah isu Adam Adli disegani, tapi aku baru dapat tahu pasal orang tua nak meludah-ludah. What da Dammit. Ludah pun boleh jadi isu, bendera pon boleh jadi isu. Politik memang suck la. Soalannya sekarang, tiada kisah pasal ludah dah, kisah pasal Adam Adli disegani adalah. Sekarang panglima tu yang duk kene balun. Apa cerita sekarang? Apa lagi sekarang? Apa perkembangannya sekarang.


Ya, mungkin sekarang namanya sudah berjaya menaiki tangga teratas orang paling berpengaruh di Maleis. Mungkin berjaya mengalahkan rekod jejaka-jejaka tampan Malaysia yang dikehendaki oleh para gadis. Mungkin mampu buat anak-anak gadis berteriak gedik ala-ala mintak pelempang selepas melihat video pengakuan paling berani dan macho.

9 December 2011

Cakar Mencakari

Disarkas Oleh Khry




kadang-kadang manusia tidak pernah puas. " Balik-balik, belah ni cakap yang ni tak berguna, lepas tu balik-balik pulak belah ni plak cakap yang ni tak berguna. " Abis yang mana boleh pakai. Kalau dah manusia tu, manusia la jugak. Renung-renunglah dan selamat berfikiran ke lain.


8 December 2011

Taik itu Najis

Mende macam ni korang buang korang rasa. JIJIK tak???


Awek Gigi Arnab memberahikan






Difahamkan perbuatan caci maki adalah dilarang dan berdosa. Tetapi itulah yang selalu dilakukan oleh manusia dalam sedar ataupun tidak. Jadi jangan suka menuding jari sesama sendiri, perbetulkan diri sendiri sebelum memandikan orang lain.

http://budakgigirabbit.blogspot.com/ aku sebagai seorang badut tak paham, kenapa blog dia banyak komen sedang cerita yang diajukan tidak bermotif dan berinformasi.

Baik layan blog http://www.ayamdanbabi.com/ enjoy-njoy. haha

7 December 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...